Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@nullPolparts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via het Europese ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is sinds 15 februari 2016 verplicht en te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je een suggestie of compliment?

Bij Polparts vinden we het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Wij zijn namelijk continu opzoek naar verbeterpunten om onze diensten te optimaliseren. We doen hier ons uiterste best voor en wanneer we een compliment of suggestie ontvangen motiveert ons dat.

Wij horen graag wanneer je een goede ervaring met ons hebt gehad. Je kunt dit doen via één van de contactkanalen.

Suggesties

Heeft u suggesties of opmerkingen over onze website, assortiment of handelswijze, dan horen wij dit graag!
Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze diensten. Deel u input met onze klantenservice.


Polparts